Esteliú an

Godmorgon godmorgon kära sverige, här är klockan halv elva om någon missat det. I fall nån av er skulle befinna sig i typ Australien eller nått ;)

Ganska osannolikt men whatever ;) Jag har haft en lektion som började åtta och slutade 9.20. Jag vandrade ehm en stund för nästa lektion börjar halv 12. Amanda är sjuk och dum och Evelina snackar som hitler just nu så aa jag är ensam här i min ensamhet.

 

Jag är bara så trött hela tiden, måste komma igång o göra något, rätt skönt faktiskt att teorikusren till körkort börjar om en vecka idag så jag har något o plugga! Vet, låter helt sinnes men så är de. Dessutom är jag grymt sugen på o bli lika fingerfärdig som jag var för några år sen när jag spelade tvärflöjt. Hmm...

För nöja mig med att plugga alviska sålänge haha!

Och på frågan om jag kommer från mars så är svaret nej :D

 

Jag har haft skinnjackan på mig idag igen, borde nog döpa den för aa de är mitt favoritplagg :)

Idag är det vågat hår som gäller iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback