Singapore

Noll uppdatering men det har varit full rulle både igår när jag kom hem till Falköping och idag. Underbart!

Igår så var jag hemma i huset i nån timme bara innan jag stack iväg till Sofie med Matilda där också Andrea och Moa var. Vi kollade det sista på handbollen (sorry Amanda, jag såg inte hela matchen för jag fastnade vid Herkules istället) sen åkte vi iväg och handlade mat, åkte hem och åt upp den och sen såg vi på i rymden finns inga känslor. Filmen var ritkigt bra! Efter det åkte vi hem igen och jag gick o la mig typ direkt, sinnes trött. Men tack brudar för en mysig kväll, kul o träffa er allihop igen!

 

Idag väcktes jag av mamma när klockan var halv ett (oopps). En halvtimme senare insåg jag att jag skulle vara på ett sminkparty en timme senare så började fixxa iordning mig till det och smink hade jag plockat med mig men inga kläder, shiiiit! Som tur är har jag en ung-i-sinnet-mamma som lånade mig svarta leggins, svart linne och en vit skjorta :) Tack!

 

Drog iväg till Ellinore som hade sminkpartyt och där träffade jag Julia, Emma (som förövrigt är född på samma dag som jag), Lina och Sofia som jag inte sett på jättelänge. Och Michelle var där åxå men henne va de inte så speciellt längesen jag träffa ;) Men alltid lika kul o träffa dne cepeungen ändå :D:D De va roligt där iallafall och jag beställde ett puder, en kabukiborste och en ögonbrynsgrej med en borste som ser ut som en mascaraborste.. Aa får visa sen när de kommer ;) Jag och Michelle stack vidare och skulle käka, men fick kasta i mig maten för o sen springa ut till mamma i bilen och åka direkt till Mössebergs kyrkan där Frida & Patriks yngsta son Vilgot skulle döpas :) Eftersom de va ridskolechefens son som döptes var även några från stallet där som va superkul o träffa igen, bl.a min gaykompis Filip! Så jävla skön snubbe och en deal fick vi till åxå ;) Och jag kallar honom bara för gaykompis så misstolka inte de där ;)

 

Har vart en helg med många återseenden som gav mig ny kraft, speciellt stallgänget, ni är saknade varje dag!

Nu ska jag gå o sova, imorn åker jag till vår fiina underbara lägenhet för ännu en vecka i Skara.

Puss o sov gott


Kommentarer
Evelina säger:

haha, nee :( så tråkigt.. och du som-alltid-har-fullt-upp-unge hade fullt upp denna lördag också ser jag ;)

meeen, ett ljus steg upp iallafall, mohaha :D

2011-01-30 | 11:02:12
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback