Save me

Ååååh vilken härlig överraskning med en så ny fin bloggdesign! Tuusen tack igen Ronja du kan verkligen sånthär! Och som förra gången så bloggrapea hon mig den de får hon allt lov o göra :)

Plus att vi verkligen får bättre på vårt bildförråd!

 

Har kommit hem från Matilda nu där vi kollade på Pojken i randig pyjamas, jag grät inte! Helt otroligt! När jag kom dit hade jag med mig två pizzor och Matilda hade tänt ljus och gjort det supermysigt.

Hos Hanna bjöds de på en tårta och den va vääldigt god!

 

Tillbaka till bloggdesignen, glöm inte för guds skull o scrolla ner och titta på min unika bloglovin länk, nämligen Jack Sparrow sminkad som kannibal och blinkar! Ronja känner mig lite för bra tror jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback