En varg som ylar

Åååh vilken befrielse, hallelujah!

Inga läxor tills imorn, har gjort klart inlämningen av tidningsanalysen och gjort den muntliga redovisningen plus målat klart en teckning vi har deadline på torsdagen efter lovet men då är jag ledig så va tvungen o bli klar med den idag. Satans gött, och imorn är sista dan i skolan sen äre looov!

 

Vad jag ska göra torsdagen efter sportlovet då? Jo då äre Göteborg Horse Show med min lillebror, ska bli grymt kul! Och nu är han ju inte min riktiga lillebror men jag kallar honom för det :) Har inte träffat honom på aslänge så de blir skitkul! På lördagen ska jag dit igen :) Jag älskar Göteborg. Där ska jag bo <3

 

Har kollat klart på Psycho nu haha helt okej med tanke på att den är från 1960. Sen har jag druckit en kopp te och käkat upp bagetten med skagenröra. En mango ligger och väntar på mig i köket.

 

Sen ska jag nog bli operasångare åxå, pöööss!

P.S. Man kan aldrig få för mycket av mig och Amanda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback