There is nothing that can console me but my jolly sailor bold

Nått jag verkligen verkligen önskar mig i julklapp är en resa bort från de här jävla landet! Ursäkta svordomen men asså, bara sticka iväg i en vecka till något varmt land och slappna av, tänka på hur varmt det är, vilken solkräm man ska använda idag och inte göra någonting! Jag och syrran har under hösten försökt övertala pappa att skita i allt vad julen och nyår är o dra till Thailand istället, där mådde jag bra! Eller Karibien vore inte heller fel, fast de har jag redan lovat mig själv att nångång ska jag dra dit och åka runt bland de vackra öarna där, för de är nått jag älskar, att SE saker. Men just nu vore en resa till Mallorca, Kreta, Cypern, Turkland, ja bara nått land i Europa som är varmtvara väldigt välkommet, med tanke på omständigheterna. Nån som är på? En sista minuten en vecka på jullovet? ;) Haha!
Jaja, man måste få ha drömmar, dock är drömmar till för att förverkligas!
.
Vad har jag gjort idag? Jo jag har börjat äta järntabletter, alltså dom är inte av järn utan ökar järnhalten i min kropp. Ehm.. Jag tror att alla fattade just de men ändå (a) Jag har varit hos Ikaros, han har fått vintervila nu efter tävlingen i lördags, jag tror han tycker de är ganska skönt för att traggla runt i ridhuset varje dag är inget han uppskattar. Vi väntar på att snön kommer så att vi kan galoppera i den :D
Som på min absoluta favoritbild på mig och Tom! Och påtal om Tom, syrran och hennes häst Lillen (min förra häst förövrigt) va på tävling i torsdags och det var tävlingar för ponnyer där på förmiddagen och Tom och Elsa (hans nya ägare) var med :) De hoppade LB (1m) och debuterade LA (1,10m) och dom blev nolla i debuten med ett stopp i omhoppningen! Lika stolt som vanligt över er, ni passar så jäkla bra ihop :)
Syrran hoppade 1,10 (LB för häst) och blev 6:a, duktig syster :))
.
Nu ska jag leta reda på en bra film, ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback