Provtagning, nålar och bloood

Det här inlägget skrev jag i torsdags men av någon anledning har de inte publicerats, men nu så :)
Okej nu kör vi, imorn ska läkaren sticka nålar i mig igen, provtagning IGEN! Senaste va liksom förra tisdagen, tur för mig att jag är sticktålig.
Knalla hem och packa stuffs till kvällen, duscha, till stan med mamma, shoppa presenter och käka lunch, ut till stallet och bada ikaros plus fixxa alla hans saker, hem igen och byta om och vidare till Skara där jag ska va vid fyra typ och börja mysa med födelsedagsbarnet herself, Michellin! :) Som faktiskt fyller år just nu så stoooooort grattis till dig sötnos, jag har alltid tyckt om dig, i somras älskade jag dig inte någonstans och ingenting men tack vare det så tycker jag nått så inihelvete mycket om dig nu, tusen gånger mer än innan sommaren. Du och jag är oslagbara, that's it.
Ba-o!
Okej, nu måste jag sova, tusen grejer o göra imorn, på lördag ska jag vakna upp och inte vara bakis för då är de äntligen dags för min och Ikaros första tävling (hoppas bara att jag kan genomföra den den här gången). Har hopptränat idag och han går ju som en klocka, dundrar på rätt ordentligt emellanåt den lilla hästen men han är så störtskön :)
Namárie
&
Sleep well cykelställ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback