Jag vet att du sover

Tänkte jag kunde slänga upp ett blogginlägg, vet inte riktigt vad jag ska skriva men.
Jo jag har köpt alla mina julklappar nu, gött kött, och jag har storstädat mitt rum plus julpyntat så massa tomtar gör mig och Fantomen på Operan sällskap på kvällarna nu för tiden :) Och om ca en månad kommer Frodo & Bilbo hem till mig! FÖr nu är det bestämt vad dom ska heta, mina små sötnosar.
Och idag har vart en jobbig dag, gick o la mig vid elva igår, hur länge fick jag sova? Jo till tre, kul. Somnade igen vid 6 på morgonen och gick upp vid tre igen.. Glömde dessutom o ta min järntablett så hela kroppen bara hänger känns de som, blöö!
Ska hjälpa mamma sen o plocka fram tomtar, va i stallet och pussa på Ikaros förut och han mådde bra :)
Yes, nu ska jag väl göra nått annat, puss!
P.S. Imorn får jag äntligen träffa Filip igen! Han kom hem från Grekland idag, om jag fick bestämma skulle han flytta hem igen men ah, bara jag får träffa honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback