En massa God Jul!

Asså jag har verkligen inte fattat att de är julafton imorn! Jag och syrran ska klä granen nu och lyssna på julmusik (blä). Imorgon kommer farmor & farfar, mormor & morfar vid ett och innan det ska jag hinna duscha, fixxa stallet, göra iordning mig själv (inkl. locka håret), stressiiiigt! Så uppdateringen blir väl inte så jättebra imorgon, dock kommer nog dom flesta av er att inte ha så mycket tid att sitta vid datorn, men ändå ;)
Och imorgon fyller jag faktiskt 18år och 6 månader! De ni, så wihooo, ett halvår kvar till 19, då man tydligen får boka sotare till skorstenen själv? Kan de verkligen stämma?
Slutligen så vill jag önska er alla en God Jul och hoppas att er dag blir jättemysig!
Massa jul-pussar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback