Welcome to hell

Okej idag fick jag sova till halv tio, och ingen förstår hur skönt det är när man tvingas gå upp strax efter 6 dagen innan. Gick först upp till jorden och sedan tillovan jord där jag möttes av en glad Lizzie :) Och jag kanske ska berätta om min "klassindelning" av huset. Det finns fyra våningar (fem med vinden men den räknas inte) Och jag bor längst ner i källaren = helvetet/underjorden, sen har vi våningen ovanför min = Jorden och efter det kommer Ovan jord och sist men inte minst våningen med syrrans två rum, mammas & pappas och ett badrum som blivit Himlen. Dock är min vpning mycket bättre än alla andra för den har allt :D Ett sovrum, ett tv rum med min tv Johnny, en tvättstuga med solarium, frysen (med glass!), rummet med alla hästsaker, proppskåpet, klädkammare (det är inte så underbart som dte låter och rummet med spindlar och gamla krukor o prydnadssaker. Det låter ju nästan som helvetet nu bara för det :S Nu glömmer vi det här ;)


Utsikten från ett av två fönster

Men jag har en helt egen ingång, det är det inte alla som har! :D

Idag har jag varit i skolan hur som helst och började med att på bussen skicka ett sms till Evelina "Hej Hitler hur gick provet?". Snällt kom jag på nu för jag hatar Hitler och då kallar jag Evelina för Hitler? Och nej jag hatar inte Evelina. Först hade vi mediekunskap i skolan o sen matte. Jag trodde att jag skulle dö av skratt emellanåt men hann ändå rökna 13 uppgifter, anteckna i blåa blocket :)

Hörs!


Kommentarer
Ronja säger:

Sounds gooooood! :D Vill du ta kort med mig någon dag? :D

2010-10-13 | 18:24:45
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
Evelina säger:

haha, eller chill makrill :D

jag och Amanda skrattade lite åt dina fraser ett tag där ;)

2010-10-13 | 19:44:04
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback