A little piece of Thailand

Imorse vaknade jag med feber och en sjukt jobbig kropp som var väääldigt trött tackvare det. Kan ju inte påstå att jag fick såva överdrivet mycket inatt heller.. Så mamma sjukanmälde mig idag.
Jag somnade om jag sov några timmar till, säger inte hur länge, men när jag vaknade mådde jag lite bättre och efter en dusch senare på dagen så känner jag mig nästan pigg :)

Åkte ut till stallet på Robin och fick lite frisk luft, Lillen fick vila men pussar fick han iallafall. Min fader skulle vara snäll och spruta av moppen, dock satt mina nycklar i, med Kent nyckelbandet?! Tur för han att det överlevde men inte utan o bli genomsurt.

Panik har jag haft idag också.. Kom på att Thailand bilderna inte finns i min dator och inte i kameran heller?!?!?!?!? VAD FAAAN SKA MAN GÖRA?! Tills min syster kläcker efter en timme "men jag har ju en thailand mapp i min dator". Kunde inte hon sagt det en timme tidigare innan jag exploderat?

Så jag slänger väl upp några mysiga bilder, vill tillbaks kan jag ju lugnt säga..



Varför har vi inte sånahär butiker i Sverige?



Elektriker kom och hjälp



Big buddha, jaa han gjorde själ för namnet. Plus att byggställningarna
består av bamburör. Stadigare kan det ju inte bli


Maya Bay, so god damn beautiful.
Som i Pirates of the Caribbean, vita stränder, turkost vatten och stooora
klippor.


Fiskarna som bet min syster i handen. Då slutade hon snorkla och tog kort istället :P


Nya bussarna i Sverige också?
 


Phuket FantaSea, det coolaste stället jag varit på



Day light


by night


Check the price, dock in bath men ändå..


Detta förklarar jag någon annan gång


Nu ska jag sola, puss

Kommentarer
Evelina säger:

fyfan va gött ;oo

2010-10-08 | 20:44:57
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback