turkland 2006

Tjaa folket. Idag fick jag åka till skolan med 20 över 7 bussen istället för 20 över 10? Är jag sjuk? Nej. Jag skulle skriva uppsats i tre timmar. Kuuul. Dock var jag klar efter 2 men då fick jag en fet håltimma till halv tolv istället.
Då hade Mp1 samhällskunskap där alla grupper utom Centern (min grupp) och moderaterna skulle redovisa om sina partier. Sen en håltimma till halv tre då vi skulle ha skolkort. Jag blev inte bar, som vaaanligt. Fast jag har ju iochförsig (jag skrev ut hela ordet!) inte sett dte än.

kte hem, höll på o somna bussen men jag klarade mig vaken. Vilken svenska det där var. Åkte till stallet pch pussade på Lillen, imorn blir det dressyrträning. Jag tror att jag kommer dö!

Puss!

P.S. Fråga inte om rubriken, min smarthet och fantasi slog till igen ;) Dock var jag i turkland det året men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback