Our love was just a masquerade

Missing, hoping


Tjenna!

Jag o mamma åkte till Kinnarp idag och kollade på skor, jag fick med mig ett par höga stövlar med typ "pirate vikning" längst upp, assnygga!

Imorgon är det skolfoto, VAD SKA MAN HA PÅ SIG? Hur ska man se ut på skallen framför allt :O Hoppas att det inte regnar imorn.. Plattisen får följa med till skolan. Just in case. För nu satan ska jag se vettig ut för en gångs skull!

Imorn ska jag nog va med Michelle plus att jag ska rida Lillen åxå, hm får se hur jag ska hinna med både ock. Sen ska jag fota åxå aja det löser sig. Sen vad som händer mer i veckan vet jag inte :)

Nu ska jag se ett avsnitt till av O.C innan jag ska börja kolla kläder och sen somna in, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback