Låt mig bli din skugga

Tjaaa :)
Jag gillar min design. Hur som helst, mamma & syrran va med Jessica (syrrans ponny) hos veterinären idag och hon blev friskförklarad! Och eftersom min syster har gått vidare till finalen i Mountain Horse Pony Cup, som är en hopptävling i hela landet där stilen på ekipaget står i centrum, så kan hon åka på den nu! Så himla kul eftersom den går på Strömsholm och här nedanför syns en bild som är den första man ser på hemsidan. Och ja det är taget från tävlingsbanan. Helt okej eller hur?

Syrran är den enda c-ponnyn i vårat distrikt som har gått vidare till finalen och man får inte byta häst till finalen heller så riktigt kul för henne! Plus att jag får följa med (a) Så min klass får nog klara sig utan mig onsdag, torsdag, fredag och ev. måndag efter höstlovet.

Syrran & Jessica i somras

Skolan idag, hände inte så mycket egentligen. Mycket skratt blev det iallafall :)

Nu ska jag mysa med min lilla kisse, puss!


Kommentarer
Amanda säger:

åh vad kul för er att ni kan åka nu! :)

Hälsa din syster Lycka till!

2010-10-25 | 18:16:11
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback