I'm gonna give my self an upgrade

Tjaa, noll närvaro men jag har bara känt som att datorn och jag har varit som två magneter med fel ändar mot varandra. Igår var en så sjukt rolig eftermiddag/kväll/natt med Evelina och Amanda. Herregud dom två kan få mig o skratta ordentligt! Vi käkade på Gondolino, hyrde film som blev The Last Song. Ännu en lipfilm, tur att jag inte var ensam och såg den för då hade mascaran placerat sig på kinderna istället :)

Idag har jag kollat på O.C, sjukt bra serie :) Åså var jag istallet, mamma longerade Lillen och jag gick med Jessi. Hon var förövrigt hos veterinären i torsdags och då fick vi klart för oss att hon har kotledsinflammation i båda fram. Så hon går på medicin och skrittpromenader 10 min/dag i två veckor innan hon ska på återbesök. Röntgenplåtarna visade ändå att hovbensrotationen hon hade för 2 år sen är helt borta, sjuukt skönt det iallafall!

Vinst LC
Lillsyrran och lillponnyn ♥

Ullared var det i onsdags, jag fick med mig lite smått och gott hem :) Bl.a blev det en mysdress och den är jättemysig. Tur är väl det annars hade det ju inte varit en mysdress. Sen en större väska, Kent skivan (L), en pippi långstrump tröja som är stickad fast med grå ränder och nu kommer jag inte på mer. Lillen fick tre täcken så att han inte ska frysa i vinter :)

Nu ska jag gå upp och borsta mina vita tänder som blir röda när tandborsten invaderar, puss!

Bara för att jag alltid kommer att älska dig ♥

Kommentarer
Evelina säger:

yeah, tack för kvällen asså! sjuuukt najs :D

2010-10-03 | 11:31:24
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback