Ett riktigt brev med frimärken

ey tjaa nu såg jag en sak. Där man skriver inlägg hard et kommit en liten ruta, och om man trycker på den så komemr de upp som en kalender. Och om man klickar på datumet så kommer tiden upp, coooolT! nu blev det ett stort T men jag orkar inte ändra. Dessutom var det tufft. Eller nått.

Idag var jag i skolan, hade svenska och fick uppsatsen, VG. Hade mentorstid, snackade om öppet hus. Hade engelska och tittade klart på filmen Misery. Amanda skrek, Evelina hoppa och Linda satt bakom mig så jag såg inte henne. Jag satt still. Fast jag skrattade också och hoppade en gång.

Hade medieproduktion två lektioner i rad, blev väl från 11.40-13.50? Grejjade med den framsidan som jag vill ha till pärmen. Kom på lite kluriga idéer faktiskt. Dock kunde jag inte ta in några bilder än :/ Sista halvtimmen var väldigt oseriös. Men det var skönt det med.

Matten var inställd så jag fick åka hem med halv tre bussen istället för halv fyra :) Åkte hela vägen upp till centrum där jag shoppelishoppade på VeroModa och Garderob20. Blev en lång t-shirt och en klänning på Garderoben och en liknande tygjacka och ett baslinne på VeroModa. Helt OK.

Nu ska jag göra som katten, sova. Fast nu prata jag tvärtom språket. Så nu ska jag äta, pöss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback