Emmène-moi aussi loin que possible

om någon undrar över rubriken så betyder det typ ta mig med så långt härifårn som möjligt.

Klockan är halv fem och idag är en väldigt seg dag.
Fats veckan har gått sjukt fort, det är fan fredag imorn? :O Helt sinnes!
Skola idag, började med foto och där fixxade vi med bilderna från fotomaraton som ska visas upp på öppet hus på torsdag :) Sen hade vi expo med Katharina som kallade mig Miranda, sen döpte Amanda mig till Hon. Och Amanda var friskus idag :D Eller typ iaf (a)
Mediekunskap i två timmar, vad gjorde vi? Skrattade åt Emelie som ställde frågan till läraren:
- Varför heter det Opinionsnämnden och inte åsiktsnämnden?
- Jaadu jag vet inte riktigt..
- För det engelska ordet opinion betyder åsikt på svenska och därför vore det lättare om dte hette så istället... Punkt punkt punkt..
Haha fy fan vad roligt det lät, värsta pålästa ungen. Sen frågar hon vad skillnaden på justitiekanslern och justitieministern var. Då höll jag på o dö igen :P

Hade lite rast och sen estetisk verksamhet, och då börjar det snöa?! Den 21 oktober? Det är för guds skull höstmånad fortfarande :O December är första vintermånaden lixx.. Stacjars byggarna fick vara ute o snickra plus bli igensnöade på köpet..

Nu har jag skrivit rent samhällsgrejjset o ska göra lite svenska innan jag förtjänar en timme i solariet, fryser som en gnu i norden, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback