Welcome to Port Royal, mr Smith

Tjenaretjenare, här sitter jag såhär på morgonkvisten och har det bra. Fy satan vad det snöade igår eller? Är det fler än vi på Erik Dahlbergsgatan som är halvt insnöade? Tänk dom som bor på landet.. Jösses.

Vad gör jag då? Jag har sovmorgon och behöver knalla iväg till bussen först om 25 min så jag sitter och kollar på Pirates of the Caribbean 1. Fick in den i DVD spelaren igår när jag och mamma diskuterade tatuering. Och nu vet jag exakt hur den ska se ut :) Riktigt kul, har man väntat i 7 år, nästan 8 till o med så är man redigt sugen vid det här laget!

Snart kommer kommendör Norrington säga may I have a moment i filmen. Förlåt. Nu sa han det. Förlåt igen.
Nej nu ska jag väl kolla fejjan lite snabbt, hihi, innan jag beger mig ut i vinterlandet. Ha en bra dag!
På schemat idag:
11.25 - första lektionen samhäll
14.25 - sista lektionen svenska
Slutar vid 15.00 idag :)

Det som är bra med vintern är att Evelina inte kan åka moppe på morgonen så jag får en bussmate en bit hem :)

Well, well, Jack Sparrow isn't it?
Captain Jack Sparrow, please
I don't see your ship, captain
I'm in the market, as it were.

Haha, han är så jävla cool.
Jack Sparrow, eller Captain Jack Sparrow of course. Nu ska jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback