Scream like never before

Jag är nått så sjukt down just nu. Fy fan vad jag hatar den här halvan av året. Hösten är bara mörk och regning. Vintern eller iallafall den här är så kall att man inte vill gå utanför dörrn förutom när man måste.
Hur inihelvetes mycket snö ska det komma egentligen?

Jag drömde i natt att jag vaknade och ute var det sol, torrt på asfalten med bara några snöhögar här och var som håller på o smälta bort. Om man skulle öppnat dörren skulle man hört ljudet av fågelkvitter.
När man öppnar dörren nu är det tyst, bortsett från vinden som innehåller kalla snöflingor. Kul.

Och vad finns de o göra?

Varje gång jag tänker på det kommer känslan av att något hugger en kniv i magen.

Kommentarer
Ronja säger:

Åka lite pulka någon dag? Du, jag och några till? :D

2010-11-28 | 16:41:02
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback