Nu snurrar min jord

Hello there everyone!

Idag har chillat som faan! Och njutit av att ha hela huset för mig själv, bara jag och lilla katten hemma :) Underbart hur tyst mitt hus kan vara!

För typ 2 timmar sen kom hela packet hem, jag började tro att dom vart i djungeln för det lät som en flock arga lejon kom int genom dörren. Jag skojjar inte när jag hörde mitt namn ropas 20 gånger på en minut. EN MINUT liksom. Snälla kan man få en mjukstart från knäpptyst till hej kom och hjälp mig kanske? Aja nu har mamma, pappa, syrran och hunden hittat något o göra där man sitter still så det är hyffsat lugnt. Förutom alla fotbollsfans som skriker från teven. Åså gångrar man ljudet det redan är med 100 plus lägger till pappas röst när det blir mål så har ni min verklighet. Just nu. Och varje kväll. I princip.

Och då tänker väl alla men herregud de är ju inte fotboll varje kväll. Svaret är nej. Det är hockey åxå. typ varannan kväll.

Nu ska jag se på Beck Advokaten som börjar nu klockan 21 på fyran eller på The Duchess med Keira Knightley. Som i sin tur är med i Pirates trilogin.


Dessutom ser hon ganska mycket okej ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback