You belong to someone

Dagen har varit bra faktiskt :) Åkte till stallet och kom alldeles lagom till att lunchfodringen va klar typ. Och det betyder att dte inte finns något mer att göra för dagen typ :P Så jag fixxade lite hos Jessi innan Frida kom ut vid halv ett o vi tog in alla hästar. Sen red jag lilla Shille för Frida o han va skitrolig! Eller ja liten är han ju inte direkt jag tycker han är stooor. men dte gick faktiskt bra :) Riktigt bra till o med! Men jag måste få upp min kondis, fort!

Åkte hem efter att jag ridit Shilton och sen har de inte hänt så mycket. Lekt med min galna katt typ.

Nu ska jag snart sova, puss!

Kommentarer
Felixkathinka säger:

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2012-07-10 | 11:43:48
Bloggadress: http://felixkathinka.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback