-

Tjatja!

Har typ duschat och gör nu inte alls för mycket. Tänkte kolla klart på Bella&Tyra Show där Kissie va gäst igår. Ska man skratta eller gråta?

Har bestämt nu vad jag ska ha på mig iaf, kanske tar en bild sen o slänger in om jag hinner.
Va på stan med Matilda förut iaf o kollade Timoteij. Rätt uppenbart att hennes favoritlåt är Kom, haha! Åså köpte jag massa smink, najsigt.

För ett tag sen så var det roliga här va när Emelie klippte gräset utanför mitt fönster (bor i källaren så fönstret är i jämnhöjd som gräsmattan) och hon gick fram och tillbaka, hela tiden olika stilar. Åt ena hållet va de som att hon hade 40 ton sten framför sig och sen när hon gick tillbaka hade hon dumpat dom nånstans haha xD Skitkul!

Aja ska la göra nått vettigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback