I found myself in Wonderland

Packar som aldrig förr haha men om jag fick bestämma så ska hela garderoben med, Felicia du vann.. :/ Tänk att jag erkände det så lätt :O Wow..
Egentligen packar jag ingenting.. Jag laddar in musik i min iPod istället, de är mkt viktigare o snart snart ska jag ställa mig i världens varmaste dusch o sen ta en timme i solariet :D Hahahah undrar just hur många de va som tappa hakan nu, näe jag kan faktiskt tänka, bara för att jag är blond så är jag inte dum. Jag gillar det citatet asså o vem har kommit på de? Jo jag såklart! :D Haha gud idag är en riktig smart dag, jag känner mig så smart! Underbara dagar för dom kommer så sällan haha!

Nu ska jag göra lite nytta, ciao! 

I'll get by
I'll survive
When the world's crashing down
When I fall and hit the ground
I will turn myself around, don't you try to stop it
I won't cry
<3

                                                          

Kommentarer
f säger:

mohahahahahahah! jag och michelle brukar slå vad om varm choklad, så jag tycker att du är skyldig mej en nu när jag vann!! :D

2010-03-23 | 09:09:38
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback