All the things you hide for me

Felicia vann halvt kan man väl säga för nunär jag sitter nere i källarn o tittar på min hög med kläder som ska göra mig sällskap i Thailand så är de inte ens halva garderoben.. 1/5 kanske :O O det är väldigt bra för att heta Melinda! Men mina Jack Sparrow flip flop tvingades följa med trots att dom ligger på dödsbädden o bättre blir de inte för att mamma lämnat honom åt sitt öde nerknölad i en pappåse underst med massa andra dumma sommarskor som inte alls är lika mkt värda som dom :O LÅGT! Stackarn men nu ska han aldrig mer bli ensam <3 Fast får nog ta o leta upp några på nätet o köpa nya så får dom gamla bli prydnad i mitt rum o påminna mig om allt roligt vi har upplevt ihop :)

O Zlatan tröjan som jag sover i måste tvättas åxå, mamma vägrar ta med den annars.. Undrar just varför den är ju bara liite skitig? :O Den är lika dan som Jack Sparrow flip flopen att den kan man inte ersätta. Punkt slut. Pappa erbjöd sig att låna ut sin Zlatan tröja som åxå var VM tröjan (inte dåligt för o va Peter!) men nej jag ska ha min egna med storlek XL (L)

Och om någon nu undrar varför jag får bo i källaren så är det för att den övriga familjen inte vill ha mig på den högsta våningen, deras nivå rättare sagt.. Utan dom tycker att det är längst ner i källarn som jag hör hemma. That's it bara o acceptera.. Man får ju iallafall vara i fred.

Hepp nu ska jag göra nytta! Ciao!

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback