This ------- winter

Aa ni kan nog lista ut jsälva vad som ska stp mellan dom två andra orden ;) Men jag är redigt trött på denna kyla, mörker o allt som hör vintern till, de enda som är bra är snön och att man kan åka skidor o snowboard. Det sistnämnda räknas knappt eftersom Falköpingsbacke är så sorgligt tråkig så.
Nu kan allt försvinna, ju snabbare det börjar försvinna, desto snabbare tar det innan denna förbannade slask ska försvinna. Jaa först vintern o sen när kylan är borta får man börja dagen med dyngsura fötter o skor istället.

Jag saknar verkligen att kunna gå upp på morgonen o solen skiner ute på en klarblå himmel. Det är alldeles lagom varmt och fåglarna kvittrar, plus att det blir lite färg på världen utanför fönstret,  inte bara detta vita!

Hur som helst, va i stallet nu o fixxade hos Tom, inte mkt o säga om de egentligen. Jag har duschat o funderar på om jag ska lögga mig o sola en stund, glömma allt för en stund :) Aja den som lever får se.

Det finns idioter överallt. Vissa större än andra.

Kommentarer
f säger:

tänk att kunna gå ut utan vantar, skor och jacka!!!:D:D

2010-01-17 | 20:43:52
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
P säger:

Ha ha du e så pesimistisk hela tiden

2010-01-17 | 23:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback