Never let you go <3

När jag kom hem så får jag höra att Bella har gått o skadat sig, ingen vet hur men hon va tydligen skiitsvullen på höger bakben, o då va de tydligen rejält. Tur att inte jag såg de för då hade jag fått psykbryt, första dagen hon va hemma o allt.. Men idag var det mycket bättre, svullnaden hade gått ner betydligt (sa dom som hade sett benet igår) men det var fortfarande svullet. Hon haltar inte men får ändå gå o sjukhage. Bushästen :)

Erica kom hem till mig igår åxå, typ 20 min efter att jag kommit hem från Göteborg. Vi flöta aset framför Barnhemmet fast vi orka inte se klart höhö ;) Idag va de upp vid 8 för o åka ut o kolla till Baluta. Hon såg ut att må bra så hoppas på det bästa. Vi åkte hem igen o kollade klart på Barnhemmet, pajja muggar, började kolla på Göta kanal 2 innan de hände en jävla massa saker o tur ska jag ha ibland att Erica va hemma. Förlåt gumman de va inte meningen att de skulle bli så men du ska bara veta vad du betyder för mig ♥ Utan dig vore jag fan inte ett jävla skit! Du förstår verkligen o att du fortfarande alltid finns vid min sida.. Den känslan har aldrig funnits hos mig förut, jag älskar dig. <3

När Erica åkt hem åkte jag till stallet igen, fixxade klart sakerna hos Tom o Bella o tog in dom plus Jessi. Pysslade med Bella lite o sen så åkte Sannas sadel på så fick hoppa upp o skritta lite för o se om dne låg bra. Hon har ju vilat i 1,5-2 veckor nu o jag kunde ju inte longera innan eftersom hennes ben är svullet så de fick bära eller brista, plus att de va första gången jag ens satt på henne sen hon kom till ridskolan. O vad gör hästen? Joo knallar runt coollugnt i ridhuset som ingenting? Inga tendenser till o försöka springa iväg eller göra nått dumt. Snacka om o kunna anpassa sig!

Nu sitter jag här o väntar på att klockan ska bli nio för då börjar I taket lyser stjärnorna på canal+ ;) Riktigt bra film, hare!

Kommentarer
Ronja :D säger:

Vi får ta en filmkväll snart och kolla på I taket lyser stjärnorna, jag har den!! :D

2010-01-31 | 21:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback