The bells were ringing out for Christmas Day

Kom hem vid halv tio igår kväll och då satte jag igång direkt med o leta bilder till en sak i skolan. Gick o la mig halv ett. Vilket resulterade i att jag försov mig imorse. Fick skita i frukosten och öka järnet för o hinna.
Förmiddagen var rörig, vi skulle ha foto först men Berit var sjuk så först hade vi Erica lektion i en halvtimme, vi fick tillbaka våra samhällsprov och jag fick preciiis MVG! Melinda MVG på ett samhällsprov, när hände det sneast? Eller juste det har aldrig hänt. Åså fick vi som lämnat in arbetet om kreativt skrivande tidigare tillbaka det och det blev ett VG-MVG på set, gött! sen fick vi välja om vi ville fortsätta ha det eller ha foto o jobba med det vi ska jobba med. Sen kl 9 skulle vi ha expo och fick jobba över 20 min. Sen hade vi Erica lektion igen innan vi hade 2 timmar hål. Sist men inte minst estetisk verksamhet. Jag blandade färg men den blev inget bra så fick inget gjort.

Nu har jag pluggat lite på engelska provet. Gårdagen var inte så krävande. Började 11 med mediekunskap i en timme, sen lunch innan sista lektionen som var matte. Jag & Evelina ordnade en julklapp till Amanda som var sjuk men hon uppskattade den inte när hon fick höra om den idag :( Fast man kan ju förstå henne lite ;)

Nu ska jag leta upp nått sätt o bli varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback