Keep telling yourself that, darling

Vissa dagar är bättre än andra. Idag har varit en jävligt sur dag.. Jag har varit rätt så jävla deppig hela dagen och allmänt nere. Men sen genom att hjälpa andra se framåt så hjälper jag mig själv jättemycket! För nu under kvällen så tog jag mig i kragen och tänkte nä nu jävlar ska jag rada upp dörrarna som öppnats istället för att älta över dom som stängts. Det gör man emellan åt ändå så nu var det dags. Alla saker jag kom på är ju inte helt säkra att dom blir av men själva tanken på dom lyfter upp en ändå. Och sen när jag har på Kent musik samtidigt, det gör mig varm och klar i skallen. Jag känner mig så fridfull liksom. Underbart!
Samma sak med Jack Sparrow. Han finns inte, men han finns för mig. Hans inställning är han ska göra vad han vill. Vara fri att göra vad han vill. Det strävar jag åxå efter. Kunna strunta vad folk tycker och tänker om en och bara göra det man känner för, oavsett konsekvenser. Friheten att våga följa sitt hjärta och tro på sig själv.

Med den här känslan ska jag gå o lägga mig. Jag kommer att sova gott.
Och tack bror för hjälpen♥

Drink up me hearties, yo-ho

Jack Sparrows tatuering som bevisar att han korsat de sju haven många gånger. Ett tecken för frihet, att gå dit vinden leder en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback