April 2010

Fram till dne 8 april var jag i Thailand.

Efter det hände inte jättemycket, jag och Michelle blev impulsiva en dag och stack till Skövde för o se på bio. Blev fast på busstationen där och försökte bjuda vakterna på pocron, dom ville inte ha. Minns du? Klart du gör! Dessutom lekte vi Hans & Greta med popcornen ifall vakterna skulle ångra sig..
Vi såg Shutter Island kanske jag ska säga åxå :P

Elsa & Tom (min gamla ponny) tävlade sin första tävling, en regional LC som dom gick och vann! Då var jag stolt och glad kan jag be o få tala om!
Elsa och Tom på meeting i somras :)


Jag hoppade av samhäll ekonomi som jag då gick på gymnasiet. Började ha praktik på ridskolan resten av tiden som var kvar i skolan för att få mitt studiebidrag.

Fick sommarjobb.

Jag kom på vad jag ville tatuera in för motiv och har hållt fast vid det fram tills att jag gjorde det :)

Började övningsköra lite mer på "allvar"

Var på studiebesök på medieprogrammet i Skara, det gymnasieprogram jag går nu!

På Valborg var jag med Matilda & Moa. Moa gjorde ett till hål i örat på mig, här är filmen.
Detta avslutar april månad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback