Stel och fastspänd

Inget inlägg igår :O Illa men men jag är inte död iaf ;) Sitter o dunkar Kent (som vanligt).

Igår skrittade jag och Emelie ut en sväng efter att jag ridit och den hästen är sjukt lugn av sig. Förövrigt gick de väl bra och rida innan åxå.

Bild från igår, min fina Lillis <3

Idag var han sjukt avslappnad och ett tag kändes det verkligen som att han dansade under sig :) Nu är han iaf ordentligt igenomriden inför morgondagen. Sen fick Lillen bada plus att jag putsade alla saker han ska ha imorgon. Det blir det marinblåa scapa settet, dom vita JW skydden annars är det väl inget mer märkvärdigt. Jag fick damma av kavajen alldeles nyss.. Kändes rätt så wierd. Tror att senaste gången jag tävla va 15 september förra året.

För några dagar sen fick Lizzie en gummisnodd med en rosa rosett på av Isabell eller ijabell som Albin säger ;) Såhär söt blev hon


Nu ska jag slänga på en film tror jag, ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback