When I fall and hit the ground

Jag har helt tappat inspiration till o blogga, har verkligen inget o skriva om. Vissa idiotförklarar väl mig nu för jag har ju precis varit i Thailand i två veckor men åh det är helt hopplöst. För tillfället gör jag absolut ingenting och orkar inte ta tag i någonting. Blir fan galen snart!

Helst skulle jag vilja fly till Thailand o stanna där men det funkar inte så. Problemen försvinner inte. Ta tjuren vid hornen och gör något åt det. Det är bara tiden precis innan när man aldrig kommer till skott som är jobbig, men det blir ändring snart.

Hur som helst så ska jag premiär åka Robin för i år ut till stallet ta hand om Bells o longera henne lite sen i eftermiddag blire nog Michelle :)
Imorn kommer Felicia, Ronja & Jossan I hope, om vi är här vet jag inte men umgås ska vi göra iaf! :D

I don't know what it is but in Sweden we call it åska :D

                                             

Kommentarer
Ronja säger:

Jag kan imorgon iaf :) eller jag mår inte så bra idag men det börjar bli bättre så troligtvis går det för mig i morgon:)

2010-04-09 | 13:18:18
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
michelle säger:

hahaha <3

2010-04-10 | 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback