Speak for yourself

Jag har ingen aning om vad jag vill. Absolut ingen aning och det är inte direkt populärt. Inte från min sida iallafall. Jag vill veta så att jag kan göra något åt den här soppan och svaret på vad som kommer att hända kommer fortare. Det kan bli jättebra, de kan gå åt helvete. Men så är det med allt. Om man inte vågar ta några risker så lever man inte livet fullt ut. Konsekvensanalyser, go away! Iallafall dom som rör detta.
Du är inte som alla andra. Jag tror inte bara det, jag vet.

Come back. Come back to me.



Find you. Marry you. And live without shame.
<3

Kommentarer
Jonasrebecca säger:

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-16 | 20:17:05
Bloggadress: http://jonasrebecca.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback