Sjukelse med film

Sommaren är slut.. Det märks verkligen. Bara o bita i det sura äpplet o göra det bästa av situationen. Just nu är jag ganska nere, det mesta beror på Tom o de. Vårat slut är nog ganska nära.

Plus att Erica förmodligen har gjort mig sjuk, men jag får väl skylla mig själv :) Har vart hemma igår o idag men ska dra mig till skolan imorgon, tre lektioner o jag kan vara med på en haha, tyska, håltimma, gympa o dans. Sur över att jag missar dansen men..

Hoppas verkligen att detta ger sig snart! Igår åkte vi in med Jessi till veterinären för o kolla hennes hälta. Hon va nästan ohalt när han gjort böjprov o de så de va skönt. Hon hade lite puls i vänster frams kota när vi sprungit några gånger så hon har nog fått en lätt vrickning i kombination med ett lätt sömtryck, eftersom hon skoddes två dagar innan hon blev halt. Hon har ju tunn sula o vägg också efter hovbensrotationen så det var därför.

Efter det åkte vi med Erika o Malin till Richard som är hästhandlare. Erika provred en 4 årig D-ponny från tyskland som hon ev. ska köpa o utbilda. Malin red ett 4 årigt fux sto som hon kanske ska köpa och ett brunt 6 årigt sto.

När jag kom hem slocknade jag kl 8 :O Jag är sjuk som sagt.. Sov till 10 idag. O idag har jag inte gjort nånting alls, fast det är ju meningen när man är sjuk. Har kollat på alla avsnitt av Greveholm (4h)
, Män som hatar kvinnor (2h 30 min), Törnrosa (typ 1h 20 min) o Robin Hood (lika lång som Törnrosa). Melinda ♥ Disneyklassiker.

Ganska kort inlägg men alla kan ju inte vara superlånga :)

/ Melinda♥

Kommentarer
f säger:

törnrosa, ariel, pochahontas, askungen you name it! love them<3<3<3

2009-09-09 | 12:35:23
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback