Migrän = ingen ålle

Japp sorgligt men sant. Vaknade imorse o mådde bra o allt men sen typ 10 min innan jag skulle dra iväg till skolan så bara smäller det till i huvudet typ plus att jag mår superilla "/ Nån form av migrän är det nog igen.. Så det får bli nästa ålle för min del :'( Fan trist!
Fast nästa vecka är de ju Olins med Felicia o Michelle! TAGGA :D

Vad har hänt idag då? Legat i sängen och jag måste hitta ett bra gömställe för min bok, eller så får Emelie gömma den, får absolut inte läsa mer nu eftersom jag ska se filmen på bio imorn, Flickan som lekte med elden såklart. För nu i boken börjar de hända riktigt mycket o det är skitspännande, de där med o läsa två böcker samtidigt funkade ju inte så himla bra..

Ska försöka ta mig en skrittur på Tom idag också i det oerhört fina vädret! Hoppas verkligen att detta elände går över tills imorn. Men det gör det nog :)

Jaja alla som ska på Ålle får ha de så kul! Jag har de mysigt hemma istället med en film eller nått. Puss på er!

/ Melinda♥

Kommentarer
michelle säger:

oliiiins!;D

2009-09-18 | 21:18:24
Bloggadress: http://michellekallin.blogg.se/
f säger:

olins, here we come!:D

<3

2009-09-19 | 17:50:34
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback