Utvecklingssamtal med Mögglish nr 1

Hej alla göllungar :D

Tänk om jag kunde bli riktigt duktig på o blogga! Hmm den dagen kanske kommer (:

Har precis kommit hem från utvecklingssamtalet, Mögglish va ganska snäll faktiskt men superrörig som vanligt men äsch! En timme tog de :P Typiskt lärare o ska göra bra intryck på föräldrarna första gången eller?

Nu ska jag dra ut till stallet o ta hand om Tom, ingen ridning idag eftersom jag haft dunka dunka i huvudet efter uppsatsen men den är borta snart tack vare mina mirakeltabletter.

Ha de bra så hörs vi ikväll eller något annat år ;)


Kommentarer
f säger:

SNYYYYYGGT!!!!!:D:D:D:D:D:D:D

2009-11-10 | 19:11:11
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback