IMORGON!!!! :D

Hallå där alla glada svenskar!

Har vart hemma en stund från skolan, slutade vid 2.
Jag älskar mina onsdagar! Börjar 10 med svenska, halvklass med Mögglish, sen gympa o idag gymade alla tjejer, så jobbigt! Jag höll på o strypa mig själv av misstag på sista stationen som var bänkpress, ni vet när man ligger ner på rygg o häver en skivstång upp o ner. Jaa hur som helst så skulle jag vila lite så jag stödjer skivstången på övre sidan av bröstet, bara det lilla problemet att den rullar ner o lägger sig fint över min hals o mina armar va heelt slut så jag fick inte bort den först xD Liite panikkänsla men jag överlevde!

Sista lektionen var dans! Körde uppvärming plus styrka! Tack gode gud att jag överlevde denna dagen :O O sen lute andra grejjer innan vi dansade Michael Jackson dansen med placeringar o grejer. Inte nästa vecka utan veckan efter det, på torsdagen den 3 december, är de uppvisning för drama gruppen på 5 pers xD haha de blir nog kul :D

O IMORGON SMÄLLER DET!!! Då drar jag o Michelle med tåget från Falköping 19.50 till Göteborg o sen 21.20 på Biopalatset börjar Twilight först till 23.20 ungefär är den slut, sen paus i 40 min o sen när klockan slår 00.00 börjar New Moon visas på bioduken! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! :D:D:D

Och för alla som undrar, ja jag är beroende, desperat, besatt o jag skämms inte ett skit, dels för att dom böckerna är bäst o filmerna åxå :O Brukar inte va så men aa jag är inte ensam heller! Love it!

Ska få Egzi o förklara hur man får in film från Youtube på bloggen så ska jag visa hur min klass matte o historialektion var igår haha :D

Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback