Fredagen den trettonde

En vecka till är slut :D underbart! Haha jag älskar min klass, den är bäst.

Chill dag o skolan börja 9
Historia: Ingen lärare=gör vad man vill d.v.s ingenting
Matte: Lärare sjuk så vi hade mentorstid med Mögglish istället, sen fick alla som inte har svenska på fredagar gå (jag bl.a)
Samhäll: Sitta vid datorn o få reda på samhällsprovet o jag blev godkänd! :O Typ en chock! Hela 5p marginal :O
RAAST
Engelska: Lämna in läxan o medans läraren springer iväg för o hämta nån (?) blir de kaaaoos o jag skratta :D:D Hade inte skrattat på hela dagen, sen kom läraren tillbaka o då blev de film.. -.- Fast jag kolla inte så skitmkt ;)

Sluta 13.10 :D Loove it :)

Nu sk ajag o syster till stallet o rida ponnysarna sen ska jag chilla som aldrig förr med världens varckraste människa på tv, Idol-Erik alltså <3 Love!

HUr har ni haft det idag då? Hoppas ni får en fortsatt bra dag :)
6 dagar kvar (L)

                                                               

P.S. Det är fredagen den trettonde o de betyder otur o jag har inte gjort nått klumpigt än :S Det här känns inte bra.. Jag tror straffet blir sjukhus eller nått..

Kommentarer
f säger:

idol-erik e snyyyyyyg!

2009-11-14 | 19:33:03
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback