Erica, Baluta, Odencup

Min dag började hyffsat tidigt "/ Igår kom bästa Erica till mig o vi åkte till Skövde med mamma o såg New Moon o Erica lipa lika mkt som jag men jag lipa bara tre gånger den här gången, i torsdags natt va de typ 5 :S Aa bra är den punkt slut <3

Imorse vid 11 va båda vi två plus mamma o pappa ute hos Johan, jag red Baluta, Erica Travve o Johan hängde med ut på Caramell :) Red lite på kullarna, första gången jag red ute på Baluta o de gick bra haha tur att jag har balans för hon kicka mot Travve en gång o sen va de ganska mkt studsande när hon inte fick galoppera haha men de va kul :D

Sen åkte vi vidare till Erica där vi fick fika :D O de va mumsigt sen in till stan igen. Jag o Ica åkte ut direkt till mitt stall o red ut på dom bruna ponnysarna.

Nu har jag duschat o Erica är någonstans i huset men inte exakt aja vi ska iväg till odencup nu :D Chillidill :D

See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback