Ge mig en gnutta liv, tack

Hm, dagarna går i snigelfart just nu, pallar fan ingenting längre o allt blir lidande, skolan, hästarna, ridningen, familjen, vännerna jag hatar det men hur mycket jag försöker ändra på det så lyckas jag inte.. Mår riktigt dåligt p.g.a detta, tänk er själva hur det känns, vissa känner säkert igen sig men ni som inte gör det, var tacksamma det är inget att sträva efter.

Jaja nu till något roligare, var o tävlade i helgen och Tom känns fin, påväg åt rätt håll igen, precis vad jag och han behöver nu, speciellt mitt självöfrtroende som har varit på bott i flera månader så kanske lite medgång? Får hoppas på det men har hört att det inte är bra att hoppas för mycket, men vad håller jag på med egentligen? Jag ska tänka positivt inte hålla på o komma på allt som kan bli dåligt, skärpning!

Förövrigt har helgen varit bra, lördagen började ju då med tävling och jag var hemma i mitt hus igen vid halv 7 på kvällen, då var det direkt byta om för att bege sig på kalas för Ida som fyllde 7 år. Jag, Ida, Idas lillebror Anton (typ 4 eller 5) och min syster Emelie spela wii, bowling o jag sög! :P Anton: "Asså Melinda du kommer komma sist för du är så dålig!" så söööt :D Sen skulle Erica o Carin komma o hämta mig lite tidigare från kalaset och 10 min innan Erica smsar o säger att dom är framme börjar jag förklara för Ida att jag måste åka tidigare och första utmaningen var att ta mig ut ur hennes rum men efter 15 min lyckades jag komma ut ur huset. Puss på dom<3

Sen åkte jag med Erica o Carin då dom skulle käka sen åkte vi vidare till filmstallet. Där hyrde vi "The Ring", jag hade lovat henne att skrämma henne eftersom hon skrämde mig i tisdags när hon krascha in i ett hinder och jag lyckades men inte lika mycket som när vi kollade på 2:an, jag var inte rädd alls men det är väl för att jag kollat på för många skräckisar så jag vant mig, haha, Mysigt var det iaf, puss på den uuunderbaraste<3 När den var slut kollade vi lite på Björn Gustafsson filmen innan jag lyckades övertala henne om att jag ville sova :)

Vaknade av atty min underbara *host* syster kommer ner med en telefonlur med Maria Claesson i "Hinner du göra dig iordning på 10 min så du kan följa med till Tidaholm" jag: "öh jag är lite trött o Erica är här" haha förlåt att jag var så otrevlig :P Jag o Erica vaknade iallafall och gjorde en massa saker som ingen normal människa förstår sig på innan hon skulle hem :( Du är mitt liv, jag älskar dig <3

               

När hon åkt hem åkte jag vidare till Farmor o Farfar o åt mat det var gott efter det stallet en sväng innan jag åkte hem o tog det lugnt för första gången på hela helgen! :D

Nu går mina fingrar av snart, annars har den här dagen varit skit, haft migrän o allt men sofie gjorde mig gladare med sin galenhet om hawaiipartyn, haha! :D

Ha det bra!
Puss o Kram, Melinda

Kommentarer
Felicia säger:

de blir bra ska du se!<33

2009-02-04 | 16:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback