Österrike imorgon!

Dagarna går hyfsat bra framåt efter tisdagen. Den var superseg eftersom jag börjar med att ha migrän men kan inte stana hemme eftersom det var nationellt prov o palla missa det.. Men jag gick hem när det var klart.

Onsdag igår var väl helt okej, det gamla vanliga i skolan
SO, vi kollar på film Pianisten heter den och är en film om andra världskriget och judeförintelsen riktigt hemsk! Jag har väl knappt kollat på halva filmen.. Tittar bort stup i kvarten. 
Tyska, inget speciellt tror jag inte jo föresten vi hade läxförhör sen hände inte så mkt mer där 
Rast i 1 timme plus äta lunch,
Matte vi ritar o grejar med rätblock, ganska kul faktiskt men det är nog bara för att jag är så bra (a),
Mentorstid i 5 min nödvändigt ^o),
Rast 1 timme,
Svenska, lite folk redovisade sina böcker, inte jag :P 
Teknik, jag, Ronja o Felicia fortsätter kämpa med våran högtalare och jag sågar fort :D 

Okej det kanske inte är världens roligaste o läsa om allt det där men då hoppar man bara över det jag skriver det bara för att ha något o skriva ungefär.

Efter skolan var det fort hem och nästan direkt åka vidare till stallet, grejjade hos Tom och sen följde jag med Emelie på träning hos Johan :) Fast jag kollade inte så mycket på träningen, inget alls egentligen för jag följde med Erica ner till hennes söta ponny.
Du får ha det så bra nu tills vi ses igen, efter sportlovet med andra ord.. PUSS<3


Dagen idag jaa vad ska man säga.. Nationella i svenska, skriva uppsats i 3 timmar men jag var klart efter 2 :O så då gick jag. Hade rast i 1h o 50 min tjötade om viktiga saker med Mjoa o Felicia o jaa typ så.. Sen bestod resten av dagen av 2½ lektion.. En halv NO lektion, Elevens Val kör, engelska MYCKET ansträngande, eller inte. :D

Imorgon börjar jag 8 o slutar 12.35 :D Har tagit ledigt från sista lektionen för imorgon kl 16.30 går bussen från odenhallen till Kühlstein i ÖSTERRIKE!! :D

Nu ska jag stänga av datorn och plugga kemi *suuck* har prov imorgon o vill gärna ha G på det..

Puss o Kram, Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback