Sankta Lucia, fast annan form

Ciao!

Inte varit hemma på hela dagen :O Elle inr på hela helgen i princip. Emelie har tävlat på Grevagården, nationellt till o med :) Det har gått superbra men idag så blev hon störd inne på banan av ryttaren som skulle hoppa efter henne så hon tappade både tempot och flytet pga henne så jess stannade på nästa hinder och blev även utesluten där. Hindret kom väldigt fort efter att hon fick stoppa upp för att inte rida in i den andra ryttaren. Dåligt tycker jag med tanke på att det ändå är nationellt, ryttare från hela Sverige.. Hon fick hoppa om men det satt kvar i Jessis huvud så hon blev utesluten på samma hinder igen "/

Idag gjorde jag klart min historia :D:D Wiie :D Skönt kan man lugnt säga.

Plus att några va o prova Tom idag, det gick jättebra så hoppas på de bästa nu, han o ryttaren Elsa som hon heter passade jättebra ihop så vi får se hur dte blir.

Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback