Nytt rum påväg

Planerna igår va att jag skulle gå till skolan idag, igår höll huvudvärken på o ta kål på mej så jag fick stanna hemma. Men när jag skulle gå o sova så fick jag jätteont i örat. Imorse när jag vaknade hade jag ännu ondare och dessutom i båda öronenö. Så jag o mamma åkte till jouren o kollade men det var inte öroninflammation eller så men han trodde att jag hade fått nån inflammation i nån led typ under örat eller va de va han snacka om, asså ja fatt ainte riktigt vad vi skulle dit o göra för svenska sjukvården är ju så dålig så det är ju inte sant.. Rekommenderade att äta Ipren, tack vilket bra tips ja menar det har jag ju inte gjort eller så ? :O

Ibland skulle till och med jag kunna vara läkare istället för dom. de är väl bara att ta på sig en vit rock, ställa lite frågot, klämma lite o rekommendera alvedon/ipren eller? De verkar ju som att det är det dom har gjort..


Aja, jag stannar hemma från skolan idag också för jag klarar inte av ljud idag plus att jag mår illa och har superont i huvudet. Det stavas V-I-L-A för mej idag.

Jag behöver iallafall inte rida för Andréa hade idrottsdag i skolan och hon och några kompisar skulle rida då så Tom är utlånad till prova på ridning. Hoppas att han sköter sej bara. Igår red ju inte jag så seriöst om man säger så, haha.

Igår var även jag och mamma och kollade på en ny soffa och tv-bänk till mej. om allt går som planerat ska jag flytta ner i källaren. Då får jag egen ingång och vi ska även måla om därnere så färgerna blir svart, vitt och mörklila. Sen ska jag spana efter massa grejjer i indisk/antik stil, blir nog jättemysigt när det är klart.

Nu ska jag gå några trappor ner och sätta på Titanic, nästan den bästa film jag sett, den bästa bland gamla men inte nya. den som inte fattar är inte onormal.

Puss o Kram, Melinda


Kommentarer
michelle säger:

titanic ÄR den bästa filmen;)

2009-01-07 | 18:02:19
michelle säger:

titanic ÄR den bästa filmen;)

2009-01-07 | 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback