min älskling hemma igen <3

Tjaoo alla glada :)

Sitter hemma och har precis gjort klart mitt arbete om USA. Idag har jag även varit på Ållebergsgymnasiet hela dagen för o besöka olika program. Jag besökte Media på förmiddagen o teknik på eftermiddagen. Teknik är helt uteslutet o tyvärr media också.. Jag tror att de blir företag tillslut verkar vara ett asbra program :) Har iallafall bestämt för längesen att ja inte ska pendla/flytta.

I fredags kom erica hem från KapVerde, Afrika. Hon har vart där i 2 veckor saknat henne för mycket <3 Iallafall i lördags åkte jag o träffade sötan, u-underbarto <3 Vi åkte till travve som förövrigt blivit världens dressyrponny haha :) Superfin är han <3 Sen åkte vi till Floby o köpte godis o sen hem igen o gjorde en massa kul saker, bl.a. spelade ett spel hon hade köpt i afrika, kalaha (hette nått annat åxå men de kommer jag inte ihåg). Jag vann ALLA gånger *stolt*. Erica va inte lika glad. lampan släcktes väl vid 3 på natten :)
Morgonen efter var lille söta Felix där :) O sen hände de lite skojj med mobilen ;) Skojjigt värre sen fick jag skjuts in te stan av Carin så slapp pappa hämta oså va de till o säga hejdå :'( du betyder mest gumman hoppas du fattar de <3

resten av gårdagen tillbringades hos Farmor & farfar för o käka mat. Sen till stallet, jag longerade tom o han va faktiskt duktig :) Puss på den sötaste <3
Sen blev de hem o inte göra nånting tills ja somna vid 12.

Idag kom även skolkatalogen o dom enskilda korten. Blev la hyfsad.. Kunde vart bättre lixx.. aja. Nu ska jag till tom o rida en sväng på honom.

Puss o Kram, Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback