Det är så svårt att höra vad du säger

Jag försökte, försökte och försökte lite till att få min syster att fota mig och Ikaros idag när jag skulle rida, för att först o främst få lite bilder på mig som brunett så jag kan göra en ny bloggheader och sånt. Och sen såklart för att det är kul o ha :)
Men hon va inte på humör, kanske för att hon hade matte och fysik att plugga hemma ;) Så jag fick rida utan fotograf vilket va jääävligt synd för shit så fin han var idag! Han hade verkligen jättelätt för att slappna av och gå i en stadig form hela tiden, nåja nästan hela tiden ;) Vi lyckades faktiskt med typ tre galoppbyten i var tredje, w-o-w! Sen kicka han lite och sa liksom att nu blev de för jobbigt ;) Nej men han va superrolig och rida idag. Plus att min sits har blivit så mycket bättre, tack Sanna, ditt tjat befinner sig i mitt huvud varje gång jag rider nu!
.
Nu ska jag lägga mig i solariet en sväng och lyssna på ett Kent-album. Tror det blir Röd, min favorit♥ Sen ska jag duscha, käka och sova. Är supertrött men de är skönt :) Så ni får ha en fin kväll så hörs vi imorgon igen, godnatt! :D
Bjuder på en aaassleten Melinda, men det är såhär jag ser ut efter några timmar i stallet och inte är nyduschad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback