Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it

Hellu hellu :) Hur är läget? Med mig är det väl sådär, kämpar på så gott det går :)
På schemat idag så ska jag rida Ikaros-puff, ni skulle sett han igår när jag gav han kraftfoder i hagen, Emelie red Lillen så han var själv i hagen och han kom travande när han såg foderhinken, haha så söööt va han! Åååhh satan att jag inte filmade :')
.
Idag ska jag också ta kontakt med Ronja, hon smsade mig för ett tag sen och ville fota mig och Ikaros  och det säger man ju inte nej till, hon är fett duktig på det åxå! Kika in hennes blogg här --->melcker.blogg.se
.
Hade inte så mycket mer att säga just nu, vi höres, ska försöka uppdatera bättre men jag gör ju liksom inte så mycket nu förtiden så finns inte så mycket och skriva. Men nu vet folk att jag lever för jag tänker inte sluta kämpa en gång till, no way. Det är det inte värt! Kram
.
P.S. Remember Me, fy fan vilken film♥

Kommentarer
Ronja säger:

Hehe vad snäll du är, tack! Men jag tänkte att vi kanske kan ta det i veckan!? Jag jobbar bara kväll den här veckan :)

2012-07-23 | 09:58:08
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
ssh säger:

Vill du vara med i kampen om att bli sveriges största hästblogg? Eller vill du vinna någon annan titel? Gå in på www.sverigesstorstahastblogg.se

Vi kommer även att ha deltävlingar där man kan vinna priser. ANMÄL DIG IDAG!

2012-07-24 | 10:06:30
Marina säger:

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg när du har tid :) Tror inte att du kommer ångra dig !

2012-07-25 | 13:49:04
Bloggadress: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback