Jump Club

Hej alla fina!
.
Nu ligger jag nerbäddad i sängen efter första hoppträningen sen innan sommaren, sjuuuukt jobbigt men väldigt kul! Snacka om att det märks att man har haft lite semester eller? Plus att det var ju självklart sommarens varmaste dag idag haha ;) Ikaros var lite smått crazy och tyckte det var superkul och när vi hoppade bana så hoppade vi även över den breda vattenmattan som det var vatten och tre badank-familjer i hihi :) Men han sket la i de och både hoppade och traskade i den :)
.
Tidigare idag så badade hela familjen i poolen utom mamma, jag försökte sola på min nyinköpta blommiga luftmadrass men syrran skulle surfa på sin precis bredvid så jag fick några vattenfall över mig när hon inte kunde hålla balansen längre. Jag och pappa jobbar i skift på utlandssemestrarna för att underhålla den ungen i vattnet ;)
.
Nu ska jag stänga ner här och sooova! Imorgon ska Ikaros bara få ta det lite lugnt och på fredag kommer Ronja och tar kort på oss :) Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback