You know my weakness

Tja tja!
I förrgår var jag riktigt duktig, gick först ut till stallet vid 2 tiden, fixxade Ikaros alla saker och sen red jag honom. Tog dessutom fram upphöjda travbommar vilket var tur för han var vääldigt ofokuserad ett tag, så när han fått trava över dom några gånger började han slappna av riktigt bra :) Funkar varje gång, synn att jag inte är lika pigg på o ta fram de varje gång jag ska rida ;)
.
Igår hände inget speciellt, kollade på The Notebook, oerhört vacker och fin film, dock inte lika bra som P.S. I Love You. Men jag fattar varför det är Caroline's, i Vampire Diaries, favoritfilm ;)
Hade även börjat få ont i halsen när jag sväljer och det blev inte bättre under natten, har ta mig fam inte sovit nånting nästan, jävla hals skit, ska jag bli sjuk igen nu eller vadå? GAAAAAH?! Pallar fan inte med det mer. Men jag måste, måste ta mig igenom detta, what other choice do I have? Rätt segt bara att ens immunförsvar (som tål precis allt i vanliga fall) blir superkasst när jag redan har mig själv to deal with så att säga.
.
Okej slut på bitterheten men jag blir det när jag inte har sovit nånting. Förståeligt? Thanks.
Nu tror jag att jag ska gå o läsa en bok eller nått.. Har börjat läsa Om jag kunde drömma för, håll i er nu, 12e gången. Jag skojar inte.
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback