The power of lights

SOmnade vid elva igår, var jättetrött men så tänkte jag att jag kommer väl ändå vakna vid fyra eftersom jag lägger mig så tidigt.. Men jag vaknade vid halv tolv! Och i två nätter i rad nu har jag fått sova hela natten och i två nätter nu har jag haft en ljuslykta med ett värmeljus i som jag tänt när jag släcker sänglampan. Jämt när jag känner mig uppe i varv eller stressad så tänder jag upp hela mitt rum med ljus, har hur mycket som helst och kanske är därför jag kan slappna av så bra även när jag sover? Ska fortsätta med det iallafall :) Iof har jag ju tatt en halv sömntabett men de har jag även gjort innan så. Så obeskrivligt skööönt o få sova hela natten!
.
Nu är det snart mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback