Grattis Moa!

Sov nått så sjuuukt gott i natt! Drömde lite konstig men i övrigt så var det en bra natt :)
Har vart på årsmöte ute i stallet idag och pussat på Ikaros, ingen ridning idag för jag har så cepeont i ryggen plus orken fanns inte riktigt där.
.
Trodde jag skulle få tillbringa kvällen ensam men Moa ringde vid halv åtta då vid drog upp till donken, hem till mig igen och nu åkte hon för typ 15 min sen. Grattis till min äldsta barndomsvän på hennes 19-årsdag! :D
Vi har väl känt varandra sen vi var 4 år gamla eller nått haha :)
Två bilder på Moa i Falsterbo 2010 :D

Kommentarer
karolina ståhlberg - hästblogg & designare säger:

hej jätte fin blogg! följa vrann via blogloivn? kram! =)

2012-02-19 | 11:43:35
Bloggadress: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback