The Dutchman must have a captain

Halloj!
.
Dom senaste dagarna har jag hunnit med en heldag på Liseberg med Matilda, Cissi och Emelie i måndags :) Jättekul var det och jag och syrran fick med Matilda i Atmosfear efter många om och men, hon älskade den! HAHA! Och jag vann en gosedjurssäl, den heter Nils som jag kramar hela nätterna nu :)
Här har ni honom :)
.
Dagen efter Liseberg var jag dösjuk såklart -.- Men det visste jag om, hade hosta när jag åkte dit så var frisk på onsdagen igen typ, då var det hoppträning på en övertaggad Ikaros hihi, sötnöten! Igår kommer mamma ner vid tio och undrar om jag vill med till Ullared så dit stack vi sen direkt till stallet när vi var hemma igen. Hade inte tänkt rida men Matilda ville ha sällskap på en skrittur på Felicia så jag red ut barbacka på Ikaros, han va skitsnäll! :) När jag var hemma igen gjorde jag och mamma om i mitt rum, måste filma för det blev så himla bra! Köpte en stooor världskarta i Ullared och en ram till min Jack Sparrow teckning så nu är den uppe åxå :) Men som sagt, ska försöka filma nåndag, har hänt jättemycket sen senaste gången jag visade hur det såg ut :)
.
Nu tittar jag på Pirates of the Caribbean - At World's End, väldigt längesen! Kollade igenom allt extramaterial till alla filmerna när jag var sjuk så nu har jag trillat dit igen ;) Måste dock kila nu för ska till farmor och äta mat :D
Ha de gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback