The Dark Knight Rises

Jag har ju totalglömt, att jag har sett en sjukligt bra film på bio, Batman - The Dark Knight Rises! Fy faaaan vad bra den var! Har inte sett några andra Batman-filmer men blev sugen på att göra det nu :) Om ni inte har sett den - gå och se den!
.
Hur är det annars då? Jo med mig så är det väl bra efter omständigheterna, jag har världens bästa vänner iallafall, fan vad underbara ni är! ♥ Och imorn blir det kräftskiva med dom, awesome! Fast jag, Jossen och Casper gillar ju inte ens kräftor så det får Martin, Erik & Matilda stå för haha! Men vi bidrar med räkor :)
.
Och igår morse så gick Malin & Erikas pappa bort, så tänker massor på dom nu!
Livet är så jävla orättvist ibland :(
.
Nu sitter jag och tittar på OC, ska sova snart.. Skulle ju egentligen tävlat i herrljunga imorgon men strök mig för dagen efter tävlingen i Mariestad blev jag jätteförkyld och har inte orkar rida nånting så då kan jag inte tävla heller :/ Tråkigt men då får vi tagga Tidaholm om två veckor istället! :) Ha det fint så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback